trött ?

Igår vare en galen sjukt dag för mig !
Det började med att jag dagen innan gick och la mig kl 12,skola nästa dag SÅKLART.
Iallafall då jag vaknade var jag rååå trött. Första lektionen på skolan var biologi och vi hade prov,hade inte tränat så jag kunde inte så mycket.Då jag var klar fick jag inte gå så jag satt dära och lutade huvet mot armen.
Till min icke förvåning somnade jag,råå skönt TILLS min lärare väckte mig :/
Lektionen efter hade vi svenska,vi satt och lyssnade på texter inför nationella provet som skulle vara på tisdag nästa vecka.Hade redan hört texterna en gång och orkade verkligen inte höra dem igen.
Åter en gång somnade jag på lektionen tills vi hade hört klart texterna.. Man kan säga att jag var trött och det var bara förnamnet. Sista lektionen vi hade var idrott vi åkte skidor råå jobbigt dock åkte jag inte hela spåret sofia,sandra och jag genade vid halv vägst. Vi åkte ner för en jättebrant backe sandra sa åt mig att sätta mig ner för att det skulle gå jätte fort det struntade jag i så jag bara åkte ner något jag just då ångrade, det var vingligt och det gick fort :O hade stavarna uppe i luften och det måste sett galet ut och det var inte bara mina stavar som var rakt uppe i luften även sandras och sofias hade det. Då vi slutligen kom ner så hade vi blåmärken på benen och ont gjorde det något jag INTE tänker göra om igen !!!! Efter idrotten skulle jag på stan med josefin och kolla på lite saker eftersom vi slutade kl 12 :) då vi varit på stan ett tag for vi in på kapahl för att amanda ville ha nått därifrån.Var helt slut över att ha släpat min väska med gympasakerna i 2 timmar så jag satte mig på en stol dära och lutade mig mot ett par kläder som låg på en hylla. Det slutade med att jag tog en liten tupplur där med tills jossan petade på mig och sa att jag inte skulle somna, så såg jag att en dam stod och kollade på mig hon måste trott jag var helt sjuk i huvet hahaha. En sak är säkert efter att åkt skidor och varit vaken till 12 kvällen innan blir dagen efter inte den piggaste.inte den lyckaste dagen,neej tror inte det ! en väldigt trött dag men sjuk var den iallafall hahaha :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0