Dagens.

Hej Hej!

Har ju glömmt berätta att i lördags då jag sovde hos älsklingen så fick jag haha tro det eller ej.
En present av oskars mamma och pappa för att jag hade fyllt år.Tror ni jag vart glad ?
jo som faan.Jag trodde det skulle vara nått litet smått gulligt jag skulle få men så var det inte.
Jag fick en klänning jag hade önskat mig från gina som jag faktist hade tänkt köpa men fick den av dom istället.
Rätta storleken och allt men sen kom det fram att oskar hade kollat på min tröja han brukar ha som snuttefilt och sova men.Ja jag blev faktist jätte jätte glad att jag fick nått så vackert.så det blir att ha den klänningen till nyårs som jag förmodligen ska fira med oskar som det ser ut nu =)

   Med band.
  Utan band.

Fin ellerhur ? det tycker jag iallafall ♥
Kommentarer
Postat av: josefin

Jättefin !:)

2008-12-03 @ 15:29:52
URL: http://joosseefinn.blogg.se/
Postat av: Din Oskar<3!

Snygging! ;)

2008-12-03 @ 20:51:00
Postat av: Emma

fiiiiinnnnn<333

2008-12-16 @ 14:15:12
Postat av: Elina

snygg klänning!

2008-12-16 @ 14:18:23
URL: http://thegloryoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0