30/12

Hej Hej !

SItter just nu hos älsklingen och inte gör så mycket faktist.
Började med att jag klev upp som vanligt sedan gjorde jag mig iårdning och så innan oskars mamma skulle hämta mig kl 1 så skulle hon köra oss till dom. For först förbi en sväng in på stan för att hämta upp oskars lillasyster olivia och medans passade jag på att springa in på cubus för att se om den dära tjöjan jag ville ha igår fanns kvar.NATURLIGTVIS hanns den kvar,i fel färg... aja då var den tröjan borta vilket jag inte ska vara så förvånad över. Nåväl väl hemma hos dom låg älsklingen fortfarande och sov så det var bara att väcka han innan hans kusar skulle komma på besök. De var här ett litet tag sedan,medans spelade vi wii.Har tjatat på oskar i 5 månader att vi ska spela tillsammans men trotts mitt gnällande har jag aldrig lyckats få han att spela med mig till dom kom. Som svar fick man " du tjatar inte på samma sätt". Jaah så kan det gå minnsan men det gör inte så mycket imorgon så ska vi ändå spela allihopa tillsammans och bara mysa och äta gott tillsammans. Men nu ska jag gå och göra nått annat innan jag far hem igen. Ha en bra kväll puss puss ! =)

Kommentarer
Postat av: malin

men visst skämtaru:O den va ju skitbra:]

2008-12-30 @ 22:15:30
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0