28/12

Hej Hej alla läsare! =)

Okej,nu skriver jag äntligen på min blogg.
Allt det dära med julen och de är slut nu så nu finns det inget att skriva om det för nej,nu börjar det bli nyårs snart eller vad man nu ska säga.aa det är nämligen måndag idag och på onsdag smäller det. Första gången jag firar nyårs hemma och inte utomlands så därför kommer jag inte fira den med familjen utan med min älskade pojkvän.
Och aa från det ena till det andra är det mycket som ska hända innan dess jag ska nämligen på stan imorgon.
Det är ju som sagt mellandagsrea och nu då jag har pengar vill jag sååå gärna hitta nått.Ska dit nångång på dagen och möta upp älsklingen så ska vi lämna några filmer som vi hyrt med ssu sen ska vi kolla om några kläder jag tänker köpa och sist men inte minst blir det att köpa hårfärg för mig. Jo det är sant nu blir jag svarthårig och det var ju ett bra tag sedan jag var det men jag hoppas inte att det inte blir allt för misslyckat. Oskar ville att jag skulle ha svart hår för att naturlig skönhet tycker han är fint,först var jag lite negg för det men nu yeep nu är jag lite småpepp faktist så på onsdag så ska nämligen oskars lillasyster olivia och jag färga håret tillsammans så ska oskars mamma hjälpa oss.
Sen har det inte hänt så mycket mer i min vardag än det så aa jag ska väll ta och börja avrunda lite och fortsätter skriva så snart som möjligt.så nu sätter jag punkt här och fortsätter prata med älsklingen som väntar i telefonen på mig.
Hare bra puss och gull ! =)


hittade en bild på diesel då han var liten. puss min vovve !♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0