21/12

Hej Hej!

En vecka sedan jag uppdaterade,fan så sämt jag är på det asså!
Aja sitter just nu hos älsklingen,ovanligt? NEJ !
och vi håller på slå in julklappar,eller aa han just nu jag snart men nåväl skit i det.
fick ju jullov i torsdags vilket var jävligt skönt sedan har det inte hänt så mycket förutom att jag bara varit hemma och myst med älsklingen. Joo en sak som är rätt stort för mig hände igårkväll.
Jag har pyntat en julgran för första gången sedan jag var 8 år och det här är 3dje gången i hela mitt liv som jag firar jul här hemma. Känns lite sisådära vill ju helst vara utomlands för om man tänker efter så skulle jag egentligen vid det här laget redan ligga och sova inne på ett hotellrum och vakna om 4 timmar äta frukost i värmen sedan steka hela dagen i en solstol med pappa och se lillebror bada i poolen.Men nu sitter jag här hemma i denna förbannade tökylan och väntar på,INGENTING.. aja ska väll inte klaga vi firar ju ju l hela familjen sen två år tillbaka och nu s å är för första gången hunden också med.Längtar mest till att få öppna julklapparna av älsklingen för jag vill veta vad jag får.Men till nyårs ska jag fira med älsklingen,haha sjukt det med för det är första gången i hela mitt liv jag någonsin firar jul här hemma så det blir faktist kul att fira för första gången i mitt liv nyårs med älsklingen och hans familj.

Men från det ena till det andra.jag tror jag tar en bloggpaus iallafall tills julen och nyårs och allt sånt dära trams är slut.
sedan får vi se.eftersom jag är så dålig på uppdatera ochkänner ångest varje gång jag inte bloggat på länge känns det skönt att inte behöva oroa sig för att skriva nån lite rad här och där på bloggen.Så ni som läser bloggen vet att jag tar en liten paus över julen men kommer förmodligen tillbaka då allt det är slut och skolan börjar igen. Men det är ju kanske inte helt omöjligt att jag skriver en rad eller två men bara så ni vet så blir edt för det mesta paus och så . Puss Puss vi ses tills nästa gång ha det så trevlig och ha en bra jul!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR YAOSKA! ♥


Kommentarer
Postat av: Isabelle

ja hon heter liv:]

2008-12-25 @ 23:45:35
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Good jul på dig föresten:)

2008-12-25 @ 23:45:43
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: Jennie

Godjul i efterskott :]

2008-12-28 @ 01:40:53
URL: http://jennieronnskar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0