todo los dias

Idag har jag inte gjort så mycket faktist.
vaknade halv 12 av att jag hade fått mitt tredje sms den natten.
det var jessica som var i farten igen och ville berätta hur mycket hon längtade tills hon skulle komma till mig.
jaa,tro de eller ej men äntligen kommer min älskade vän och hälsar på mig i några dagar då blir hon min heelt själv.
har saknat henne så mycket och nu kommer hon verkligen men tyvärr så far hon någon dag sedare och då hon far kommer min oskar hem från ett läger han varit på med sina vänner och då far jag direkt till arjeplog och är där i en vecka sen är det bara 2-3 dahar kvar så börjar skolan om igen.iallafall så ska jag fortsätta berätta om vad jag gjort idag.
joo jag vaknade ju som sagt kl halv 12 sen ringde jag diana ett antal ggr för att höra då jag skulle fara och hälsa på henne på hennes sommarjobb.men som vanligt svarade inte diana på telefonen och nu vet jag ju varför.men efter några timmars väntan ringde hon mig och sa vilken tid jag kunde komma.jag tycker så synd om diana hon gör ju inget på sitt jobb,visserligen kan det vara skönt att inte göra nått men då jag som inte ens jobbar där börja somna av uttråkan börjar det vara illa.efter besöket hos henne for jag hem för att duscha för sedan skulle oskar komma till mig.och jaah sen har jag varit med han hela kvällen.vi har sett film varit på coop och köpt massa onyttiga saker sen ett tag gick vi ut som vanligt till "vårat" lilla speciella stället älven jag vet inte varför vi går dit så ofta men det blir som bara så,och det känns verkligen som det är vi då för det var ju nämligen där vi satt första gången vi var med varandra.så det har som bara blivit "vårat" lilla ställe att vara på då vi vill ha de mysigt och bara ha tid för varandra.nåja nu ska jag väll ta och börja avrunda lite så jag inte är så trött imorgon för jag har nämligen blivit bjuden av oskars föräldrar att få följa med deras damilj till hans mormor och morfar i deras sommarstuga och äta middag med dom så då vill jag gära vara pigg och glad. annars blir det inte lika kul som man tänkt sig att det skulle vara.men jag skriver mer imogron om min dag pusspuss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0