på andra spår,

Hejsan bloggen och läsarna!

urschh,det känns verkligen att det var länge sedan jag skrev.
har ju haft dator och så men har aldrig tagit mig tid och så,eller riktigt varit sugen men nu känner jag att ajg måste ta och skriva lite.blir inte lika sugen att skriva då min egen dator inte funkar,det blir som att det fattas nått då.
nåväl,den tiden ajg inte skrivit har det hänt en heel del ska jag ta och säga er.
vissa saker förändras jävulst fort måste jag ta och säga,för fort ena dagen är det så andra är det heelt annars.
för det första så har jag gjort bort mig en hel del de två första dagarna jag började skolan,utöver det så har skolan gått hyffsat bra tyvärr har vi förlorat en del roliga killar jag helst velat gå kvar.men så är det ibland,huvudsaken de har de bra där dem är. träningarna börjar om på onsdag för mig,dock har vi en fruktansvärt dålig tid. vi börjar kl 21.00 och slutar 22.00 så det känns ju lite pisst men det får duga och som start på allt har jag och oskar hahaha troo det eller ej,men joo vi har tänkt fara ut och springa på söndag eftersom han börjar om sin boxning på tisdag. sen imorrn ska vi vara med jossan och hennes kille på kvällen längtar faktist för jaah jag tror vi kommer ha ganska kul tillsammans.
sen om två månader så har jag och oskar 2 månader,tiden rusar bara förbi och många fler ska det bli eftersom vi har sagt föralltid! men vi som alla andra har ju fått mindre tid med varandra nu eftersom skolan börjat om,vi måste ha tid för våra vänner som vi inte haft förr,ta tag i skolan och så klart gå på våra träningar men allt detta ska vi hinna med tillsammans.

utöver det kanske klockorna börjar ringa att jaa,jag och diana inte är vänner längre!
anledningen till detta ska jag inte fördjupa mig på eftersom att jag inte orkar slösa min tid på nått meningslöst.
då man finns där för andra i alla lägen för att vara en vän och sen tar inte den dära "vännen" emot hjälpen utan bara kastar bort den så är det inte värt längre,därför har jag sagt upp vänskapen och sagt vad jag tycker och tänker.dock blev hon som vanligt lite för sur och gjorde ett misstag igen som hon gjorde mot sin förra bästis.komstigt nog lär hon sig aldrig av sina misstag för jaah,jag tror nog hon har förlorat en hel del av sina närmaste vänner som alltid hunnits där  för henne och anledningen är att "kärleken är blind" tro mig då man inte börjar veta vad som är rätt och fel borde man kanske få hjälp ? jag kan inte påstå att jag ångrat något,för som sagt då jag fanns där för henne då hon och hennes kille hamnade i bråk på festivalen fanns jag där för henne stöttade henne kramade om henne och det finns fler som vet att jag fanns där för henne.dock såg hon det inte själv fast jag stod 2 meter från henne så några veckor senare fick jag svaret."var du ens där? såg dig inte av både henne och henne "kille" så jaah där forstod jag att självrespekt och tacksamhet existerar inte hos henne  eftersom hon har förlorat allt och alla..nu ska jag inte snacka,vi var trotts allt bästa vänner och på den tiden stod vi varandra nära jag hoppas bara hon NÅGONGÅNG kan lära sig av sina misstag.men som sagt jag ångrar inte att jag gjorde mitt misstag jag har ändå funderat på det länge och jag hoppas att hon skaffar sig ett liv ett riktigt liv snart där hon kan förstå andra.jag hoppas att vi inte blir vänner igen,konstigt att säga det och kanske svårt för er att förstå men så är det och det är sant ! jag är less allt nu,jag hoppas vi sagt upp vänskapen för en lååång,lååång tid framöver !

Kommentarer
Postat av: Joss

Hoppas du och oskar håller =) ni är så fina tillsammans,

2008-08-31 @ 23:05:59
URL: http://joosseefinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0