minnen,

Hejsan Svejsan kära läsare ! =)

nu har min jessica farit.hon for till sin kille i eftermiddags och ska vara dära fram till skolan börjar om.
fast då har hon ju sådan tur att hon börjar 1 vecka efter oss baara för att hon bor i piteå,bortskämmda unge.
och det bästa är att min älskade oskar äntligen är hemma.tänk vad 4 dar kan kännas länge,det kändes som det var en evighet jag såg han sist.fast det bästa var ju att se han igen,då han klev in i mitt rum och jag fick krama om han.
men tyvärr så far jag ju bort imorgon då jag ska till arjeplog och vara med min kära farmor.
jag vill igentligen inte dit men,ibland måste man göra saker för att inte såra andra. fast jag kommer ju såklart hem igen,sen efter en vecka.vad har jag mer gjort ? joo jag for ett tvärt till stan med jessica och köpte efter många om och men min kära musspigg tröja som oskar tyckte var finare.visserligen var den nästan 100 kr dyrare men den var i min storlek och den satt bättre åt så jag köpte den iallafall.men vi får se jag kanske köper den andra lite senare fram också.
efter stan så kom oskar till mig ett tag och träffade jessica sedan for vi till han och där har jag varit nästan hela kvällen.
jobbigt att säga hejdå men vi ses ju igen snart.ska börja ta och avrunda nu eftersom bussen går kl 10 imorgon och jag måste ha hunnit mig upp före det.skriver mer då jag kommer hem Pusss Pusss !

    

lite bilder från då jessica var här,puss på dig gumman vi ses snart igen ! (L)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej bruden! Jätte fin blogg! ;) längtar efter dej<3 :*

2008-08-13 @ 16:36:13
URL: http://lindanordmark92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0