det ena tokigare än det andra,

Hej Hopp ! =)

nu är ju äntligen jessica här hos mig.
vi har inte hunnit göra så mycket än,eller jo igår var vi ett tag på stan sedan for vi till byske.
vi vaknade en lagomt bra tid kl var någon gång där kring 11.jessica ville fara förbi stan och shoppa lite med mig.
några dar tidigare kunde jag inte ta ut pengar eftersom att jag hade en spärr på mitt kort som gjorde att jag inte kunde ta ut mer pengar,men igår började det funka igen så vi for på stan och skulle såklart shoppa.
tanken var inte direkt att jag skulle shoppa det skulle ju mer vara jessica men det blev lite svårt att hålla emot då jag såg henne köpa saker efter saker och gick och bar påsar efter påsar. så efter ett tag bestämmde jag mig för att ta och köpa saker jag med. i slutändan blev det så att jag köpte en plattång och 3 st par trosor samt en ögonskugga.
jag förstår inte riktigt men på senaste tiden har jag inventerat ett antal par trosor men ni måste medge att det faktist är riktigt kul att köpa nya underkläder,det tycker då jag iallafall haha. jaa sen hittade jag några andra plagg jag vill ha men har ångest jag vet inte vilka av de jag ska köpa beslutet är så svårt att ta så jag hoppas ni kanske kan hjälpa mig och säga vad ni tycker jag borde köpa=) det var lite om vad jag köpt sen köpte ju jessica såklart saker.
hon köpte ett par shorts(lika dana som mina vita jag har lagt ut på bloggen några inlägg tidigare) fast jessica köpte sina i en annan färg,bruna. jag blev ruskigt besviken då det fanns i hennes storlek och inte i min,nog för att jag redan har ett par vita men jag vill även ha ett par guldbruna som henne och ett par svarta.men då jag skulle köpa mina hade jag oxå lite svårt att bestämma mig om jag ville ha dem eller inte så jag fick och tänkte på saken i en timme och då jag skulle gå tillbaka för att köpa dem så fanns de ju såklart inte kvar,vilket inte är så ovanligt då det gäller mig.nåväl sen köpte hon en väska från cubus,några par trosor som jag och en lika dan kofta som jag oxå lagt ut några inlägg tidigare fast en svart (den bruna och vita jag har) sedan köpte hon ett halsband och 2 nagellack. fast sen vill hon tillbaka till stan imorgon igen för att köpa mer saker.
   
( de saker jag köpte i stan)

vet inte riktigt vilka av dessa plagg jag ska köpa men kom gärna med förslag =)

senare på kvällen ville sandra att vi skulle fara till henne i byske och umgås med henne.
så jag och jessica bestämmde oss för att fara dit och träffa henne.
vi gjorde inte så jättemycket dära men kvällen blev då lite sjuk iallafall efter några misstag av mig hihi.
först var vi med amanda och josse,vi gjorde inte så mycket träffade ida sedan for vi och träffade några jag inte har en aning om vilka det var men så långt som att det var byskebor haha vet jag.senare på kvällen träffade vi sofia och johanna och var med dem ett tag tills sandra och jessica tyckte att det skulle vara så roligt att sönderbomba min kille med sms och samtal.jag tror han tyckte de var lite smått jobbiga men det gjorde inte så mycket lite skojj måste han tåla.sen så nån timme senare ringde han mig fast vi hann inte prata så länge innan jessica tog av mig mobilen och tyckte att det var roligare att prata med oskar istället för att vara social med sandra.sen började jag och sandra skratta jättemycket åt småsaker men det var ju en annan sak.medans jessica pratade med min oskar så for jag och poppade popcorn i sandra micro. jaah hur ska jag säga det ? det gick inte precis så bra.. gick  bort fån micron ett tag för att tvätta bort mitt smink och då jag kom tillbaka började micron blinka och sedan ropade jag på sandra så kom hon och då hon äntligen kom hade haha poppcornpåsen gått sönder och popcornen börjat brinna.jaah det blev ju inte så lyckat eftersom hela micron blev svart.men det funkade vi poppade en ny påse bara dock blev inte den så bra men efter att ha poppat våran fjärde påse så blev popcornen ok. hahaha jaah tokigt kan det gå. ska lägga ut lite bilder iallafall sedan kvällen.

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol att lägga ut bilder på trosor man köpt å sen ser man att de är string????? fjoortis

2008-08-15 @ 03:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0