dagen efter igår och dagen före imorgon,

Hejsan Svejsan Bloggen !

Jag vaknade allt för tidigt idag känner jag.men jag gjorde det inte frivilligt måste jag säga. brorsan började skrika över hela huset då klockan var 9 så att jag vaknade,vilket inte är så ovanligt för han har svårt att hålla igen.snacka om att jag blev sur och saken blev inte bättre heller då jag sa till han och han bara hånflinade framför mitt ansikte.


nåväl förutom att jag vaknade tidigt har jag faktist inte gjort så mycket bara varit hemma slappa lite och nu på eftermiddagen for jag till dianas jobb och har varit där nästan hela kvällen. jag fattar inte att man kan ha ett jobb där man gör så otroligt lite.
måste bara ta och säga att jag hade fruktansvärt sköna kläder idag så lätt och så varmt,
jag brukar inte he in dagens outfit men idag måste jag bara göra det.
jag tycker det blev ganska fint +
att jag använder kläderna som jag köpte förra veckan.
men hon slutar ju ändå jobba om två veckor och det är ju bra iallafall.
förutom det så har oskar farit iväg nu till det dära lägret han skulle till.
jag fattar inte att man kan sakna en person så mycket som jag saknar han nu.
det har bara gått en dag och det känns redan som 100år,
och det här är bara början fattar fortfarande 8 dagar kvar innan jag får se han.
fast ifall jag har tur får jag kanske se han på fredag då han kommer hem för jag far ju till arjeplog på lördag.


men nu är jessica här så nu ska vi ta och gå till macken och ha jävligt kul ikväll.
skriver mer imorgon pusspuss ! ♥


 Jag och jessica ! <3
Kommentarer
Postat av: Latin Rock Exotic (Blatte Bella)

HEj söting! Såg inte din kommentar fröräns nu! :D Så roligt att du också är från Nicaragua! Shit vad jag längtar tillbaka alltså! Du anar inte!:D



Mina föräldrar flydde från dikaturen i El Salvador och vi flydde till Nicaragua för att där var de revolution på 80-talet.



När flyttade du till sverige?



KRAM på dig latinsyster! :D

2008-08-07 @ 13:21:17
URL: http://rockonbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0