brunett gick snett,

Hejsan kära bloggläsare!

nu har jag äntligen färgat håret.
det var ju lixom tänkt att det skulle bli den färgen jag hade tidigare ljusbrunt möjligtvis lite ljusare men.
jaah vad ska man säga? jag och hårfärgning går inte riktigt ihop detta är andra gången jag färgar håret själv och det blir fortfarande inte den färgen jag ville ha det.det var nästan som jag sa,jag fick iallafall en glad kille.
för håret blev ju sååklart mörkbrunt och inte ljusbrunt.jag fattar inte hur jag lyckas men jaah nu äre såhär iallafall.
just nu låter det på mig som att det ser förjävligt ut,men så jättefult är det inte. har inte svart men har inte som brunt heller det är mörkbrunt,tyvärr trivs jag inte riktigt i den här färgen men jag lär väll göra det efter några dagar då jag insett att det är såhära jag ska ha det ett tag framöver. men jaa,jag fick då iallafall en glad kille och det får jag väll vara glad över själv även om det inte var tänkt att det skulle bli mörkbrunt.
sen har jag inte gjort så mycket mer idag än att bara sitta hemma och vänta på min sega kille som var på nått möte i 4 och en halv timme.vänta är verkligen det värsta jag vet,om det går 10-15 min eller en halvtimme då är det helt okej tycker jag men då det börjar gå 1 timme och upp mot två och mer då kan jag bli helt tookig och bli jättearg.men efter att ha väntat på han i 4 och en halv timme kom han då äntligen till mig och sedan for vi till han. nu har han lämnat mig hemma och så,så nu får jag inte träffa han på 9 dagar,jag vet inte hur jag ska kunna klara mig men på nått sätt måste det gå.
imorrn kommer ju jessica med,längtar längtar längrat som faan.
har saknat ungen såå fruktansvärt mycket och nu ska hon äntligen komma.
vi ska göra så mycket kul tillsammans och hitta på en massa saker de få dagarna hon ska vara här.
nu ska jag då iallafall ta och se en film och koppl
a av ska upp tidigt imorrn för att städa och så så att det inte ser ut som ett bombnedslag.ska iallafall ta och lägga ut för och efterbild på mitt hår.jag hoppas inte ni tycker det ser förjävligt ut ! =)
     

tyvärr så syns det inte så bra,men det kommer in bättre bildmatrial lite senare =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0