från tisdag till onsdag,

Hej Hopp Bloggen !

som vanligt är jag lika dålig på att uppdatera,men jag har ju aldrig tid.
och varje gång jag tänker på att göra det kommer det nått annat i vägen och glömmer bort det,tyvärr =(
nåväl jag kanske ska ta och berätta hur min vecka har varit iallafall.
som ni vet var jag ju på bio i tisdags med oskar och såg mamma mia,den var faktist ruskigt bra.
konstigt nog så var den det och den fick verkligen upp till mina förväntningar,ett tips jag ge er se den.
först kom han till mig så och vi var hos mig ett tag.for ner med hunden till älven och badade han för att det var så fruktansvärt varmt,så satt vi dära och bara myste medans diesel badade. sedan sa jag att vi kunde fara på coop och köpa glass så då gjorde vi det men tyvärr stressade oskar mig så mycket då jag skulle äta så jag fick lite ont i magen.
nåväl efter många om och men så for vi och åt på dallas,det var riktigt gott sedan så gick vi ner till älven och satt oss vid bryggorna där vid stan fram tills filmen skulle börja.sen tillbringade vi resten av våran lilla kväll på en stol i biosalen och bara myste med film och popcorn. en riktigt lyckad kväll,den kunde inte bli så mycket bättre måste jag säga !

sen i onsdags for jag oskar och alejandro och badade på vitbers.
det tog verkligen länge innan oskar kunde bestämma sig om vi skulle fara eller inte,killar är minst lika omständiga som tjejer och precis lika sega med har jag nu lär mig.men efter en lång tids väntan kom vi då iallafall oss iväg.visst var det skönt att vara dära och stekas i solen eftersom det var så varmt.men som den badkrukan jag tyvärr blivit på senaste åren var det inte lika kul att doppa sig.det värsta är ju att doppa magen,mildamaker vad kallt det var. men men jag fick mig då ett härligt dopp iallafall vilket var ett stort steg för mig.sedan så på kvällen så kom oskar och hämtade mig så for vi till han och bara var där hela kvällen sedan körde han hem mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0