ayer,today och huomenna

Hejsan alla kära bloggare!

ska fortsätta berätta de dagar jag missat att skriva om,måste ju ta igen.
nåväl vars ska jag börja ? igår så kom min älskade oskar som vanligt till mig och var med mig hela dagen.
det var igentligen meningen att vi skulle vara med jossan och hennes kille simon men dock så jobbade jossan igår så det blev inte nått av det,därför ska vi kanske ta och göra det på söndag istället men det är inte säkert ännu.
efter att vi varit hela dagen hos mig och gjort nästan ingenting bara vilat så drog vi oss iväg till oskar senare på kvällen.
fick äta middag där det var jättegott vill jag lova er.så satt vi där hela hans damilj och jag ute på deras terass och åt middag småpratade lite och skrattade såklart.tyvärr blev det ruskigt dåligt väder mitt på kvällen då jag skulle hem från oskar.vi visste inte det eftersom vi låg inne i hans rum och såg på en film som gick på tv,det var först då vi gick ut för att kolla vad hans föräldrar gjorde som vi såg att det spöregnade och såg bara blixten komma varje minut.hade bara short och t-shirt på mig den kvällen så jag var lite orolig.fast det fanns annat att vara mer orolig för,jag är inte rädd för åskan eller så precis men konstigt nog var jag smårädd iallafall eftersom jag och oskar skulle köra moppe hem till mig och sen skulle han ju köra hem igen.jag vet att jag är småfjollig men jag var faktist orolig för att det skulle hända han nått.
men som tur är han oskar så söta föräldrar att de sa att oskar helt inte skulle köra hem mig i det dära vädret så de ringde oskars lillasysters kílle och bad han köra hem mig eftersom att de inte hade själva inte hade möjlighet till det.
jag är fruktansvärt tacksam att hennes kille var så snäll att ställa upp och köra hem mig,det kändes så mycket tryggare och en stor lättnad av att veta att det inte skulle hända oskar någonting senare,är så glad att de ställer upp på mig så mycket! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0