Saknaden efter dig är stor !

Det har gått två veckor sedan det inte var du och jag längre,men känns som det var en evighet sedan.
Jag vet att vårat förhållande inte var det bästa i slutet och det är inget jag kan förneka,men då jag tänker tillbaka på allt vi gjort och hur roligt vi haft det tillsammans längtar jag tillbaka till kärleken med dig.
Det finns ingenting jag gjort med dig som jag ångrar allt var som en underbar dröm som jag aldrig ville skulle ta slut,men tyvärr gjorde den det allt för fort. Du är den bästa pojkvännen som finns och det ska du vara glad över.
Du var det bästa som hänt mig och jag önskar verkligen att det blir du och jag igen,du är helt underbar.

minns du första gången vi var med varandra,jag minns det som det var igår.då vi såg film i din säng och du kollade på mig mer än vad dusåg på filmen haha.

minns du första gången vi var med emelie och linus ? jag var jätteblyg men du visade verkligen att jag var din flickvän och höll om mig som det var sista gången du såg mig .

minns den gången vi var med dem igen och mathilda och vi gick före alla andra på gatan och höll om varandra.
sedan stannade vi upp och du börja jaga mig så ramlade vi två bakåt i en snöhög och bilarna som körde förbi trodde du våldtg mig haha .

minns du den gången vi låg i din säng och du frågade mig om jag ville ha glass så ville jag det tills jag såg att du kom med den glassen jag verkligen hatade, så låg vi bara där och myste så frågade du om jag iallafall ville ha chokladen så sa jag jaah,så tog du chokladen ur glassen och stoppade den i min mun.

minns du den gången vi var med sandra,så hade vi krig och fick en massa vax i håret ? haha toker !

minns du den gången vi snackade i telefonen i 7 timmar :] du har tagit mitt rekord grabben.

minns du alla hjärtans dag då jag fick världens vackraste ros av dig ? har fortfarande kvar den och det kommer jag alltid ha så länge jag kan.

minns du alla de gånger du sa att du älskade mig ? du sa att jag var ditt allt jag var värld guld och mycket mer.
då du skrev love i snön och pekade på mig.då du tog min hand och bjöde den så frågade jag vad det skulle bli då sa du kolla i skuggan så hade du format våra armar till ett hjärta och jag pussade dig och sa att jag älskade dig.

minns du alla gånger vi skrattat tillsammans.den gången jag sa att jag hade bikinilinjer och du frågade om de var sånna jag hade på bröstet då sa jag jaa :] sen sa du det har jag också så sa jag jasså haru då vet jag vad du gör om dagarna ligger ute och sola i bikini så höll vi på  skratta ihjäl oss båda två haha.

minns du första gången vi kysstes på skolan ? jag minns den och jag minns den sista med.
då var det så självklart att det skulle vara vi. du och jag som hade varandra .


jag hoppas att du aldrig glömmer mig,jag kommer aldrig glömma dig!
det värsta är inte att ha mist dig det värsta är att jag inte får tillbaka dig.
om du ändå förstod hur mycket jag älskar dig hur mycket du verkligen betyder för mig.
hur du än ser ut och vad än alla tjejer säger om dig,kommer jag alltid vara trogen till dig och finnas för dig i alla lägen!
Du är var det bästa som har hänt mig Karl-Axel Elias Sandberg, de två underbara månaderna med dig kommer jag aldrig glömma. Du har visat mig vad äkta kärlek är och utan dig hade jag inte ens nu vetat vad det var.
Tack ska du ha,men det gör fortfarande ont att säga att. Jag saknar dig så enormt mycket ! 

  
Kommentarer
Postat av: =/

otoligt fint skrivet,
jag börjar nästan gråta.
Ni var otroligt söta tsm och jag trode att eran kärlek aldrig skulle ta slut,
men de gjorde den och jag förstår inte varför.
Jag förstår att de känns jobbigt och jag hoppas verkligen vekligen att han fattar att han behöver dej och att ni blir tsm igen!

2008-05-02 @ 10:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0