Min Onsdag

idag har jag inte hunnit så mycket var på skolan som vanligt.
vi 9:or hade nationella,men för min del gick det inte så bra eftersom jag hade inget att skriva om.
fantasin var som helt bortblåst och annars brukar min skalle bara krylla om fantasier men idag var den borta iallafall.så jag kan väll inte säga att det var det bästa np jag gjort,men jag hoppas det gick bra iallafall :)
nu är jag hemma iallafall och bara sitter här och degar för victor jag skulle lixom vara med är inte så social han ligger och sover i min säng,mycket social måste jag erkänna haha. ut över det vet jag inte vad jag sak göra ikväll kanske vara med diana får se men måste iallafall fara på hemmakväll och lämna tillbax ett par filmer jag haft i typ 2 veckor,längtar inte eftersom jag vet inte hur mycket pengar jag måste lämna tillbax. hoppas iallafall för min egen del att det inte blir så mycket för då är det ju det dära med pengar vi sanckar om och det har inte jag så mycket av.
skriver kanske mer ikväll pusspuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0