"Kort" fakta om mig,

Namn: Yaoska ...... Häggman
Piercingar: två i öronen och ett i naveln
Tatueringar: Nepp
Längd: PASS :]
Skostorlek: 36
Hårfärg: Ljusbrunt,
Önskar du att du bodde någon annanstans:  älskar umeå
Tänker du på självmord: Har men tänker inte ta ..
Tycker andra att du är attraktiv: Det var en bra fråga :)
Dricker du: Nej
Använder du droger: Nej
Röker du: Har provat men göre inte :)
Vilket shampoo använder du: sunsilk
Vilken parfym använder du:  Eskada Magnetism
Vad är du rädd för: småkryp :]
Gillar du att tvätta: nae finns ju roligare saker
Gillar du Berg-och-Dalbana: jag vet inte har inte provat på än så länge

SENASTE..
Film du hyrde: 1408
Film du köpte: ...
Låten du lyssnade på: Don´t you now- isasha
Låten du hade på hjärnan: ingen just nu :)
Låten du laddade ner: kan inte ladda ner :(
Personen du ringde: Victor :]
Tv program du tittade på: minns inte
Personen du tänkte på: Victor :]

FÖR ELLER EMOT...
Långdistansförhållanden: emot
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot
Teenage smoking: Emot
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

FAVORIT..
Mat: Typ allt.
Låt: har flera favoriter
Sak att göra: prata i telefonen
Sport: Innebandy
Dryck: Cola
Kläder: Mjukisar
Film: Heart Break hotel
Bil: är inte så insatt ,

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: Joo
Gråtit över en flicka: Joo
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Joo
Blivit arresterad: Nepp

ANTAL..
Gånger du varit kär: 3 så vitt jag vet,har svårt att bli riktigt kär ...
Gånger ditt hjärta brustit: För många..
Hjärtan brustit på grund av dej: tror jag inte
Tjejer du kysst: 0
Gånger ditt namn varit med i tidningen: rätt många,minns inte
Ärr du har på kroppen: kan räkna en annan gång

Ska bli skoj: att sluta skolan
Ska inte bli skoj: att vi ska ha nationella på torsdag
Sparar till: har svårt att spara :]
Väntar på: Sommarn
Pålägg som gäller: SKINKA
Dagens dryck: vatten

SENASTE..
Bok du läste:  Bakom stängda dörrar
Personen du fick mail av: ....
Personen du fick brev av: nått från komunen
Personen du fick sms av: Victor
Gången hela din familj åt middag tillsammans: idag
Saken du köpte: det var nog mat :]

Vad har du gjort idag: bara varit hemma :(
Var det kul: naae inte precis ...
Hur tidigt stiger du upp: på vardagar 7 och på helger är det olika
Gillar du att slåss: njaae inte precis
Vad ska du göra ikväll: fara till lena :)
Är du seriös: jaa då jag inte är oseriös
Vad är du allergisk mot: nickel som finns itex örhängen
Var har du ont: ingenstans just nu
Använder du hårspray: jaa ibland
Kan du stå på händer: joo det kan jag ett tag iallafall
Favorit serie: andra avenyn och sen lite olika

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström <3
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Bright eyes
Socker eller salt: gillar båda lika mycket
Gillar du ketchup: Nae fyyfaaan inte då man har en lillebror som äter det till typ allt ..
Är du glad nu: jaa tror jag väll
Var du glad igår: Jaa tror jag väll
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Joo min bästa väns mamma
Vad dansar du till: All musik
Stockholm är: rätt bra men är aldrig där så ofta isåfall bara på arlanda
Göteborg är: vet inte kul ?
Spaghetti eller makaroner: Gillar båda
Ett land jag helst vill besöka: Thailand igen för typ 7:nde gången :]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0