en av alla helger

min helg har varit väldigt långsam har inte gjort så mycket eftersom  jag varit sjuk men några tabbar har iallafall.
igår så for jag på coop ett tvärt med diana för att jag skulle köpa fruktsallad och lite annat hade som tänkt göra kladdkaka och så :)

diana var lite seg på att komma så jag satte mig på en bänk utanför coop och väntade på henne,efter ett tag kom hon och vi satt oss dära ett tag och pratade. Då vi skulle gå för att handla det vi skulle ha steg diana upp före mig och började gå, det var då jag märkte att jag satt fast i bänken. diana vände sig om och kollade vars jag hade tagit vägen då vinkade jag tillbax henne och då hon frågade mig varför jag inte kom berättade jag att jag satt fast.
diana började as flabba och hon frågade vars då klev jag upp och sa jag sitter fast i jackan. medans diana satt i en rullstol och skrattade för fullt började det bli väldigt pinsamt eftersom jag inte fick mig loss. efter en stund låssades jag säga - oj vad varmt det börjar bli, i samma stund tog jag av mig jackan och petade under bänken för att få loss min jacka. folk måste trott att jag var dum i huvet eftersom jag bara hade ett linne på mig och påstod att det var varmt i denna snöstorm. själv tyckte jag det var etremt pinsamt men det var då tur att diana fick sig ett gott skratt :)

senare på kvällen vid ca halv 10 ringde diana och frågad eom jag ville träffa henne hon hade just farit och hämtat sin hund hon fått av sin moster som födelsedags present fast den var då lite väl tidig med iallafall. det är en amstaff,tjej ljusbrun och så. for ut och gick ett tag men eftersom att jag inte mår så bra så vände jag efter ett tag och for hem igen. nu har jag och diana en hund var,vad kommer här näst måste jag få fråga haha :P

det är lite av vad jag har gjort i helgen men nu ska jag ner och göra kladdkaka sen se andra avenyn pusspuss :)
Kommentarer
Postat av: diana!

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH alltså det där med jackan, fyfaan vad kul det var ahahahha

joda de rulla på med doggen;) ahahaha vaddå vad som händer sen får man fråga, som att du ska skriva en hund dagbok lilla gumman

2008-04-14 @ 07:48:10
URL: http://dddl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0