DIANA LARSSON !!! <3

Nu ska jag ta och berätta om en vän jag aldrig kommer glömma eller lämna för någon annan.
hon har stått vid min sida, tröstat mig då tårarna runnit och förstår mig till 1000 utan att säga ett ord.
vi kan prata i gåtor utan att någon annan vet vad vi pratar om och ändå förstå vad vi menar vad vi känner,inte ens ord behövs ibland för att uttrycka ord till världens bästa vän.Då andra lämnat mig vill jag att hon står där som en ängel hos mig, lyser upp min väg jag sak gå stötta och hjälpa mig på traven då benen inte bär mig vägen fram.
varje gång hon lämnar mig då hon sticker och jag inte håller henne i handen då vi släppt taget om varandra för ett tag,spelar ingen roll om det är 3 dagar 3 veckor eller 3 månader. kommer alltid sakna henne lika mycket,varje gång hon inte finns dära är det något inom mig som fattas nått som gjorde mig hel.På så kort tid på 3 år tog hon mig dit,hon tog mig dit jag ville nå en vändpunkt i mitt liv ett ljus som strålar i mig och visar att jag är lycklig med det livet jag har,ett liv med världens bästa vän.hon har visat mig glädje,lycka,kärlek,vänskap och allt jag önskat mig!
hon är stjärnan i mörkret,solen om dagen och lyckan i mig.ta vara på dina vänner behöll dem och bevara dem längst inne i ditt hjärta,vänner köper man inte för pengar vänner finner man inte bara sådära vänner söker man och tillslut hittar man den rätta den man delar allt med och får det bästa skrattet av.vad som än händer vill jag aldrig släppa dig,aldrig släppa dig helt genom eld och vatten ska jag följa dig livet ut och stötta dig i alla stunder.
om du så är på andra sidan jorden om du så är död eller levande finns det bara EN jag kan kalla bästa vän och det är DU !



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0