ännu en helg

har varit väldigt dålig på att skriva den senaste tiden måste jag erkänns,får väll ta och skärpa mig.
vet bara inte vad jag ska skriva även om jag har så mycket att berätta,men ska försöka bli bättre !

min helg har väll varit rätt bra,umgicks med mina två bästa vänner och det är alltid kul :)
i fredags så var jag med victor och diana,vi skulle fyra film så jag och victor får på hemmakväll för att hyra en film,men klanten hade lyckats göra punka på cykeln så vägen hem var väll inte det roligaste,ett jävla wajnande :] haha.. nån timme senare kom diana till mig ochvi började se filmen (skräckis) men sen om det var så mycket skräck i den var en heeelt annan sak :] vid ca 9 tiden för victor hem han skulle till lund där hans pappa bor så det var bara tack och hej..Men för jag och diana hade kvällen tydligen redan börjat,vi for ut kanske halv 10 och var ute och gick en långpromenadså vi var hemma ca halv 12.sen efter det så såg jag och diana en till film men jag somnade efter ett tag haha :] sådiana sovde över hos mig :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0